جت هیتر برقی

جت هیتر برقی
جت هیتر برقی

جت هیتر برقی

جت هیتر برقی نوعی خاصی از هیتر‌ها بوده و قادر است به جای تامین گرمایش محیط با بهره‌برداری از گاز و گازوئیل، از انرژی برق بدین منظور استفاده نماید.

تامین گرمایش با استفاده از انرژی الکتریکی هزینه‌ها را کاهش داده و کمک شایانی به محیط زیست می‌نماید.

غالبا حتی در مکان‌هایی که دسترسی به سوخت فسیلی وجود ندارد به سادگی می‌توان از جریان برق استفاده نمود.

جت ‌هیترها عاری از تولید گاز دی‌اکسید کربن و مونواکسید کربن بوده و هیچ نوع گاز سمی دیگری نیز تولید نمی‌نمایند.

استفاده از این محصولات ایمنی مورد نیاز کاربر را تضمین نموده و در کارخانه‌ها، کارگاه‌های صنعتی، باشگاه‌های ورزشی و …  به منظور تامین گرمای مطبوع به چشم می‌خورد.

تفاوت جت‌ هیتر برقی با بخاری برقی در قدرت آن‌ها به منظور ایجاد گرمایش بوده و جت‌ هیتر برقی از فن قوی و مخصوصی برای انتقال گرما حتی در مسافت‌های دور نیز استفاده می‌نمایند.این محصولات ایمن‌تر بوده و قابلیت تولید گرمای مطبوع‌تری را دارا می‌باشند.

جت هیتر برقی

جدول مشخصات فنی جت هیتر برقی

HM30/2 شماره مدل
70/15000/30000 خروجی(watts)
هیمورا برند
30kW / 100000Btu
ظرفیت مدل /
CE /GS گواهی کیفیت
22.0 وزن (Kg)
495*520*860 ابعاد محصول (cm)
380-415V~50HZ هرتز/ ولت
44 Max آمپر جریان فاز @ 450V
5060552030097D سریال
1911 حجم هوای فن (M3/h)

کارکرد جت هیترهای برقی هیمورا

در سیستم جت هیتر برقی المنت‌هایی مجهز به فن در قسمت خروجی تعبیه شده اند و تمامی حرارت خروجی از المنت‌ها به داخل سالن پمپاژ می‌گردند.
میزان پرتاب گرما توسط این سیستم به نوع فن‌ها بستگی داشته و گروه صنعتی هیمورا از برترین نوع فن برای افزایش راندمان این محصول استفاده نموده است.این فن‌ها قادرند گرما را تا متراژ بسیار بالاتری پرتاب نمایند.

هیتر برقی هیمورا:

گروه صنعتی هیمورا جت هیترهای برقی خود را مطابق با بروزترین و معتبرترین استانداردهای روز دنیا به تولید رسانده است.
این شرکت برای تمامی قسمت‌های دستگاه از جنس استیل خالص و نسوز که ضد زنگ بوده و پوسیده نمی‌گردد، استفاده نموده است.
این محصول از طول عمر بالایی برخوردار بوده و این مورد به دلیل استفاده از قطعات مرغوب و با کیفیت در ساختار آن است.
هیمورا از موتوری با پوشش آلومینیومی بدون امکان زنگ‌زدگی برای این محصول استفاده نموده است.قطعات تولیدی داخل موتور نیز از معتبرترین انواع خود انتخاب شده است و کارکرد موتور دستگاه از این طریق بهبود می‌یابد.

تولید هوای پاک جت هیتر برقی هیمورا:

با استفاده از جت هیتر برقی تولیدی هیمورا گرماسازی برای سالن‌های مختلف به بهترین شکل انجام می‌شود و هوا به صورت بسیار پاکیزه در فضا پخش می‌گردد.
ساختار این محصول کاملا مطابق با محیط زیست می‌باشد.
جت هیتر برقی
  • جت هیتر برقی 9000 هیمورا : قدرت گرمایش تا 25 الی 30 متر مربع به صورت مسکونی یا صنعتی
  • جت هیتر برقی 18000 هیمورا : به صورت سه فاز برای 50 الی 60 متر مربع فضای صنعتی
  • جت هیتر برقی 36000 هیمورا : برای فضای 80 الی 100 متر مربع به صورت مسکونی یا صنعتی
  • جت هیتر برقی 60000 هیمورا : تولید شده به صورت سه فاز صنعتی براای 200 متر فضای مفید صنعتی
جت هیتر برقی

جت هیترهای برقی هیمورا

جت هیتر برقی هیمورا برای استفاده در مدارس، بهداری، نمایشگاه ها، انبار ها، مکان های ساخت وساز، کارگاه و غیره طراحی شده اند. این جت هیتر ها برای فضاهای با ابعاد متوسط وکوچک ایده آل هستند. جت هیتر های قابل حمل سری OLY-J3/1 برای گرمادهی کمکی در فضاهای کوچک تا + 40 متر مربع عالی هستند. این مدل با فن قدرتنمد یکپارچه و المنت داخل محفظه فلزی گرما را بر محیط متمرکز مینماید تاهمراه با عملکرد اقتصادی و بهینه گرمای لذت بخشی را ارائه دهد.

جت هیتر برقی هیمورا با منظور تجاری/ صنعتی هیچگونه اکسیژنی مصرف نمیکنند و کاملا بدون بو هستند، بنابراین مزیت چشمگیری برای استفاده در مکان های با تهویه ضعیف هستند. همچنین دارای کلاس ضد آب IPX4 هستند که این دستگاه را برای کار در شرایط نم و مرطوب نیز مناسب میسازد. خروجی گرما میتواند در سه حالت نیمه گرما، فقط فن و تمام گرما تنظیم شود و دمای دستگاه را میتوان با ترموستات یکپارچه تنظیم کرد.

در تابستان از این دستگاه میتوان در حالت فقط فن برای تهویه هوا استفاده کرد و در زمستان نیز میتان برای گرما دهی استفاده کرد. تمامی جت هیتر های هیمورا دارای گواهی CE/GS/LVD/EMC/RoHS برای استفاده بین المللی هستند. بدنه دستگاه از صفحات گالوانیزه ساخته شده و تمامی محفظه با پودر ضد غبار روکش شده است. دستگیره و پایه ها با پلاستیک عایق شده اند و محافظ حرارت داخلی در تمامی بدنه استفاده شده است.

جدول مشخصات فنی جت هیتر برقی

3kW 12000Btu ظرفیت مدل
5060552030066 GTIN
25/1500/3000 خروجی(watts)
هیمورا سری olympus برند
OLY-J3/1 شماره مدل
CE /GS /LVD /EMC /RoHS گواهی کیفیت
6.6 وزن (Kg)
315*330*400 ابعاد محصول (cm)
220-240V~50HZ هرتز/ولت
9.6 آمپر @ 240V
13 فیوز(A)
360 حجم هوای فن (M3/h)
0.0 برق مصرفی در حالت آماده به کار (W)
1.4 طول سیم تغذیه دستگاه (m)

جت هیتر برقی مدل OLY-J9/3

این مدل برای کار با برق سه فاز و برای گرمادهی فضا های متوسط  و بزرگ تا 130+ متر مربع عالی است. این مدل با فن قدرتنمد یکپارچه و المنت داخل محفظه فلزی گرما را بر محیط متمرکز مینماید تاهمراه با عملکرد اقتصادی و بهینه گرمای لذت بخشی را ارائه دهد.

 جت هیتر برقی هیمورا با منظور تجاری/ صنعتی هیچگونه اکسیژنی مصرف نمیکند و کاملا بدون بو هست، بنابراین مزیت چشمگیری برای استفاده در مکان های با تهویه ضعیف هست. همچنین دارای کلاس ضد آب IPX4 هستند که این دستگاه را برای کار در شرایط نم و مرطوب نیز مناسب میسازد. خروجی گرما میتواند در سه حالت نیمه گرما، فقط فن و تمام گرما تنظیم شود و دمای دستگاه را میتوان با ترموستات یکپارچه تنظیم کرد.

در تابستان از این دستگاه میتوان در حالت فقط فن برای تهویه هوا استفاده کرد و در زمستان نیز میتوان برای گرما دهی استفاده کرد. تمای جت هیتر های هیمورا دارای گواهی CE/GS برای استفاده بین المللی هستند. بدنه دستگاه از صفحات گالوانیزه ساخته شده و تمامی محفظه با پودر ضد غبار روکش شده است. دستگیره و پایه ها با پلاستیک عایق شده اند و محافظ حرارت داخلی در تمامی بدنه استفاده شده است.

جت هیتر برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *